Strony

środa, 27 lutego 2013

Początek zawsze jest najtrudniejszy!

Moja głowa jest pełna nowych pomysłów co zrobić, aby blog tętnił życiem. Czas pokaże jak blog się rozwinie. Jestem jednak dobrej myśli :)

Dlaczego gry? Bo uwielbiam grać. Już jako mały smyk wraz z bratem męczyliśmy Contrę czy Super Mario Bros. Czasy się zmieniają, technologia idzie w górę. Grać możemy dosłownie na wszystkim i wszędzie. Na przerwie za pomocą netbooka, w toalecie ze smartfonem w rękach czy...  nawet na bankomacie naciągając czerwonego ptaka znanego nam z Angry Birds. Każdy ma styczność z grami i każdy czerpie z tego radość.

Chciałbym podzielić się wspomnieniami z chwil, gdy zarywałem noce grając w Grand Theft Auto San Andreas i zabijając setki mafiozów lub hordy zombie wraz z kolegami w trybie wieloosobowym, będąc wielkim strategiem Cesarstwa Rzymskiego czy wojownikiem walczącym o wyzwolenie magicznej krainy. Tutaj mam możliwość wyrażenia własnej opinii. Napisać klika słów pochwały czy krytyki nie tylko na temat retro gier ale i nadchodzących produkcjach lub porozmawiać o konsolach i nowinkach technicznych.

Blog ten jest miejscem zwykłego gracza. Takim zwykłym graczem nie jestem tylko ja. Zapewne większość z was będzie miało kilka słów do napisania na co bardzo liczę! Na razie pozostaje tylko zwiększyć tempo, i powoli iść do upragnionego celu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz