Strony

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Duck Tales!

Kto nie Kocha Kaczora Donalda i przygód jego rodzinki? Osobiście uwielbiam Sknerusa McKwacza! Do dzisiejszego dnia w skrzyni pod łóżkiem leży stos zakurzonych komiksów Kaczora Donalda (tych, które kosztowało 2.50 i było na nie stać nastolatków koczujących pod kioskiem na nowy numer. Również mam 250-stronnicowe Giganty i nie będę kłamać. W ciągu kilku lat wróciłem do tych komiksów kilka razy i co ciekawe wynoszę z nich coś innego. Wspaniałe uczucie! Disney wraz ze swoimi kaczkami nie opuszczał nas również w telewizji gdzie często przez jedynkowymi wiadomościami mogliśmy oglądać losy Hyzia, Dyzia i Zyzia. Serial nosił nazwę "Duck Tales", który był fenomenalny. Z zaciekawieniem każdy z nas oglądał kolejne śmieszne wyprawy rodzinki. A spotykało ich bardzo wiele przygód. Serial doczekał się swojego odpowiednika na konsolach Pegasus.

Tutaj znowu zaczerpnę przykład z mojego życia. Razem z Moją dziewczyną Asią, czasem pogrywamy poprzez emulator na PC. (Próba zakupu NES'a na Allegro zakończyła się prawie pożarem) Głównie to Asia gra a ja przyglądam się jak zwinnie skacze na lasce Sknerusem pokonując wrogów lewą ręką. Nie wspomnę o monetach i tajnych przejściach, które zna na pamięć!
Duck Tales Remastered - Premiera już latem!
Gra to typowa platformówka. Jak wspomniałem zbieramy monety, przechodzimy przez kolejne plansze i co jakiś czas spotykamy silniejszego wroga - Bossa. Gra, jak inne kultowe tytuły NES'a jak Contra, Tank czy Super Mario Bros jest powrotem do naszego dzieciństwa. (pokolenia 90-tych lat :P)

Dlatego niezmiernie się cieszę, że mogę wraz z Asią powrócić do tego tytułu, bowiem z pomocą Capcoma Duck Tales z podtytułem Remastered powraca na konsole naszej generacji już tego lata! Jako posiadacz Xboxa 360 jestem zobligowany zakupić jeden egzemplarz jeżeli pojawi się w wersji pudełkowej a nie Arcade. Również zobaczymy jak sprawa wygląda na PS3. Pudełko czy Playstation Network.Względem starej wersji gra oczywiście posiadać ma ulepszoną grafikę z widocznym zachowaniem starych proporcji gier. Również skoki Sknerusa na lasce mają pozostać oryginalne!
Tak, wiem że buzia wam się cieszy! Na koniec zapraszam was do wspólnego śpiewania znakomitej piosenki charakteryzujących sam serial i grę czyli... DUCK TALES, WOO-HOO!

1 komentarz:

  1. <3 Duck Tales Woo-Hoo!
    Już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń