Strony

wtorek, 2 kwietnia 2013

Okładka Grand Theft Auto V już jest!


Rockstar Games kazało nam długo czekać na informacje związane z najnowszą odsłoną Grand Theft Auto. Po ukazaniu trailera w listopadzie 2011 świat wpadł w euforię. Gra prezentowała się wyśmienicie i każdy oczekiwał więcej. Kolejna fala gigantycznych wiadomości (screeny, kolejny trailer, informacje z obszernego (18-stron!) artykułu dla Game Informera. Gdy na półkach sklepowych ujrzałem pre-order GTA V od razu pobiegłem z nim do kasy. Ta seria to moja ulubiona gra, dlatego wydam prawie każde pieniądze na nią! (reszta funduszy pędzi w stronę mojej dziewczyny :D)

Rockstar Kocha reklamować swoje produkty. A kampanie reklamowe są dopracowane. Szczególnie przypadł mi do gustu launch trailer przygód Maxa Payne'a w Sao Paulo. Bullet time wraz z utworem "Tears" oddawał całkowicie klimat. Przy okazji premiery GTA, Rockstar zawsze wykupuje reklamę na jednym z nowojorskich budynków. Od kilku dni mogliśmy obserwować pracę artystów, którzy powoli tworzyli okładkę GTA V. Dzisiaj ukazała się również w sieci.
Jak mogliśmy się spodziewać nie odbiega od koncepcji poprzednich okładek. Artworki poprzecinane niesymetrycznymi liniami tworzą pewną mozaikę a na środku oczywiście tytuł gry. Wśród artów znajdziemy standardowo w lewym górnym rogu helikopter, w prawym motocykl. Nie zabrakło miejsca dla kobiet oraz protagonistów.

Czekam dalej z kolejnymi niusami na temat GTA. Cholernie się hamuję z tym, aby nie przerodzić bloga w swoisty fan page Rockstara, bo mógłbym wałkować te gry w kółko. Myślę jednak, że każdy gracz uwielbia gry Dana Housera, a tytuły jak L.A. Noire czy Red Dead Redemption utwierdzają nas w tym przekonaniu. (ciekawostką jest to, że przez kilka miesięcy byłem redaktorem portalu poświęconemu właśnie Rockstar Games. Strona była oficjalnie zatwierdzona przez R* dzięki temu mieliśmy dostęp do ciekawych informacji oraz głównodowodzący stroną (Drake) otrzymywał gift packi z artykułami promocyjnymi czy nawet darmowym tytułem!)

Czekamy na kolejne newsy, aż do premiery gry - 17 wrzesień!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz