Strony

niedziela, 17 marca 2013

Video Grabber jednak działa!

To małe urządzenie wielkością przewyższa pamięć USB. Jest lekkie, posiada zieloną diodę oraz 4 wyjścia. Jak widać na obrazku Video i Audio oraz kabelek scart. Jego nazwa to Video Grabber. Za jego pomocą jesteśmy w stanie podłączyć kamerę i przegrać obraz na nasz komputer abyśmy mieli wersję cyfrową. Posiadam Xboxa360 i po godiznach spędzonych na forach zdecydowałem się zakupić ową rzecz. Minęło 5 miesięcy a ja przypomniałem sobie o tym cudzie i postanowiłem uruchomić.Niestety początki niebyły proste. Musiałem pogrzebać w opcjach aby obraz był dobrej jakości, był dźwięk oraz aby audio i video było ze sobą zsynchronizowne. Gdy to się udało pojawił się kolejny problem. Mianowicie PAL-50 oraz 60. Jest to kod, w jakim są nadawane gry. W Ameryce mamy NTSC. Jak się okazało PAL-50 działa bez problemów. Drugi sprawiał problem, ponieważ czarno-biały obraz nie pozwalał na nagranie dobrego filmu.

W końcu udało się coś nagrać, niżej zobaczycie rezultaty. A dlaczego w ogóle o tym piszę? Ponieważ chciałbym coś nagrać z owej konsoli i nie silić się tylko trailerami wydanymi przez producentów a samemu nagrać dobry materiał a później video recenzje. Pomysł dotyczyć będzie również fajnych, niszowych gier (już chyba nieaktualne) na Androida. Nie zapominam o PC gdzie już na początku miał powstać osobny dział prezentujący wspólną rozgrywkę z moim przyjacielem w świecie Minecrafta.
Jak pokazuje Video Grabber, kolejna furtka się otwiera. Oczywiście cena 35 złoty nie da nam jakości 1080p, lecz nie możemy narzekać! Na próbę nagrałem dwie gry. Ił 2 Sturmovik: Birds of Prey (PAL-50) oraz Splinter Cell: Conviction (PAL-60). A propos Splinter Cella... Już niedługo Sam Fischer znów zostanie wspomniany!

Video Grabber Xbox Test Il 2 Sturmovik from Betoniarka on Vimeo.


Video Grabber Test 2 Splinter Cell Conviction Xbox 360 from Betoniarka on Vimeo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz